http://images.neobux.com/imagens/banner9.gif بانک ویرتاپای(virtapay)

 

در بانک ویتاپای(virtapay) عضو شوید وصددلار جایزه بگیرید!

 

باور کنید این یک شوخی نیست.بانک ویرتاپای یک بانک مجازی تازه تاسیس است.این بانک توسط شرکت ها و سرمایه دارانی ساپورت میشه که این پولا براشون پول خردم نیست که سعی دارن بانکشون در رده پای پال وپایزا و... قرار بگیره.

و وقتی 20 میلیون عضو گرفت افتتاح میشه. دلار این بانک الان ارزشی نداره اما وقتی افتتاح بشه ارزشش زیاد میشه

همچنین باهر بار ورود مبلغ قابل توجهی به حسابتون اضافه میشه وبا هر زیر مجموعه هم 25 دلار میگیرید.عضویت از طریق لینک زیر:

http://www.virtapay.com/r/ghazalak

دوتا توصیه هم دارم:

-به هیچ عنوان با یه آی پی دوتا حساب نسازید چون بلاک میشید.

-الان صرافی هایی وجود دارن که با قیمت های بسیار ناچیز دلار ویرتاپای را میخرند. نفروشید چون این بانک به زودی افتتاح میشه ودلارهاتون ارزش پیدا میکنه.

 

نوشته شده در چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,ساعت 18:45 توسط asha |

بهترین ومعتبرترین سایت کلیکی ایران!

سایت باکس 24 با برنامه ریزی عالی وسود بالا وپرداختی مطمین از بهترین وقدیمی ترین سایت های کلیکی ایرانی است که عضویت درآن را شدیدا به شما پیشنهاد می کنم

این سایت اولین سایت کلیکی بود که خود من در آن عضو شدم وبه سرعت هم پیشرفت کردم!بدون ریالی سرمایه وفقط با کلیک منظم!

اگر مایلید از طریق لینک های زیر عضو شده واز طریق ایمیلم با من تماس گرفته واستراتژی موفقیت در این سایت را بیاموزید!من برای آموزش این استراتژی 14500 تومان پرداخت کردم!خنده

لینک عضویت در باکس24:

باکس 24
 

 http://bux.tirage24.com/?r=ghazalak

البته عزیزانی که زیرمجموعه من نیستند هم نیستند هم میتونند با ایمیلم تماس گرفته وراهنماییشون میکنم!

ایمیل من:

ryra_9362@yahoo.com

 

 

نوشته شده در چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,ساعت 17:50 توسط asha |

آیا زیرمجموعه بودن به ضررم است؟آیا حقوق مرا کم می کند؟

این سوالی است که ذهن خیلی ها را مشغول می کند اما باید بدانید زیرمجموعه شدن به هییییچ عنوان به ضرر شما نیست بلکه به سود شما هم هست!می پرسید چطور؟

ببینید دوستان خوبم وقتی شما زیرمجموعه فردی میشید در واقع عضوی ازیه زنجیره می شید ووجودتون لازمه. اما وقتی زیرمجموعه نباشید به عنوان زیر مجموعه اجاره ای یا مستقیم به دیگر افراد واگذار می شید!

همچنین در سایت های خارجی معتبر ممکنه پس از یه مدتی حسابتونو ببندن!

نوشته شده در چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,ساعت 17:47 توسط asha |

PTC چیست؟

PTC درواقع مخفف عبازت paid to click  به معنای پرداخت به ازای کلیک است که یک راه کسب درآمد آنلاین است.

 مزیت کسب درآمد از PTC :

مزیت بزرگ این کار اینه که به تخصص احتیاج نداره وهر کس با هرسطح سوادی میتونه به این کار بپردازه.فقط یه دستگاه کامپیوتر واینترنت لازمه!

حتی بدون هیچ سرمایه ای هم میتونید در این راه موفق بشید.فقط پشتکار ووقت گذاشتن وحوصله کردن لازمه!

البته سرمایه گذاری هم می تونید بکنید که چند ماه جلو بیفتید ولازم نباشه همه آگهی ها رو کلیک کنید.اما شدیدا توصیه می کنم تا ازپرداختی سایت مطمین نشدید به هیچ عنواااان سرمایه گذاری نفرمایید.

اساس کار سایت های     ptcچیست؟!!

 به زبان ساده بدین صورت که شرکت ها و سایتها و بطور کلی تبلیغ دهندگان بجای پرداخت هزینه های گزاف جهت تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات خود را با هزینه بسیار کمتر به سایتهای پرداخت به ازای کلیک واگذار میکنند و این سایتها تبلیغات آنها را به نمایش میگذارند، ترفندی که سایتهای کلیکی برای نمایش هر چه بیشتر تبلیغات خود بکار میبرند اینست که عضوگیری رایگان انجام میدهند و اعضای این سایتها به ازای مشاهده تبلیغات موجود در سایت مبلغی را دریافت میکنند بدین ترتیب هم تبلیغ دهندگان هزینه تبلیغات خود را کاهش داده اند و هم کسانی که این تبلیغات را مشاهده میکنند سود میگیرند.

البته این سایتها برای افزایش تعداد اعضای خود به کسانی که برای آنها عضو گیری کنند (بازار یاب ها که همان اعضای سایت هستند) پورسانت میدهند،بدین ترتیب وقتی شما در یکی از این سایتها عضو شوید علاوه بر کلیک بر روی تبلیغات میتوانید این سایت را به دوستان خود نیز معرفی کنید و آنها را هم به عضویت این سایت دربیاورید و پورسانت بگیرید که در اینصورت درآمد شما رشد قابل توجهی خواهد داشت، لازم به ذکر است که دعوت از دوستان جهت عضویت در این سایتها توسط لینکی که مخصوص شماست و در حساب کاربری شما در سایت وجود دارد انجام میگیرد، فقط شما باید این لینک را برای دوستان خود بفرستید و آنها توسط این لینک وارد سایت شده و ثبت نام کنند.نکته قابل ذکر در مورد کارکردن با چنین سایتهایی اینست که با کلیک بر روی هر تبلیغ یک تایمر شروع به شمارش میکند و شما باید تا پایان شمارش تایمر صفحه مربوط به آن تبلیغ را باز نگهدارید و پس از اتمام تایمر تبلیغ بعدی را مشاهده کنید یا نواری شروع به پرشدن می کند که باید تا پرشدن آن و واریز مبلغ صبر کنید.

 

 

نوشته شده در چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,ساعت 16:20 توسط asha |